Hírlevél
Okosan az e-mail kampányokkal
Lassan, gondosan és türelmmel
Az alap egy jó email címlista. Felejtse el a "fejvesztett" email küldését. Osztályozza, rendezze csoportokba, építse feliratkozó listáján szereplő utasaik bizalmát és igyekezzen megtartani a kiépített bizalmat. Ezért figyeljen és mindig megfelelő hírlevelet készítsen és küdljön.
Az információknak értéket kell hordozniuk
Mindennapos információk amelyek bárhol elérhetőek egy idő után unalmassá válnak és a feliratkozó elvesztésével járnak. Küldjék csak azt amit az adott feliratkozó csoportnak megfelelő és a többiektől eltérő - csak az igazán érdekes kínálatokat, amelyeket Önök keresnek és állítanak össze.
A mennyiséget is vegye figyelembe! Ne küldjön túl sokszor hírlevelet ügyfeleinek, találja meg az aranyközéputat!
Ne felejtse el az arculatot
A CeSYS Designcentrum-nak köszönhetően a webnek dinamikája van. Ne felejtse el az email sablonokat és tökéletesítse őket! A vállalati arculat fontos, segíti a címzett közvetlen tájékozódását és sokkal professzionálisabban hat.